loading...
معرفی سیستم های کسب درامد
اس ام اس بازدید : 52 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش كسب درآمد از اینترنت-آموزش های اولیه

روشهای مختلفی برای پول در آوردن در اینترنت وجود دارد که بعضی از آنها به تخصصهای خاص و برخی دیگر به سرمایه و امکانات نیاز دارد ولی روشهایی نیز وجود دارد که به تخصص و سرمایه و امکانات نیاز ندارد ما در اینجا روشی را آموزش میدهیم که برای به کار گیری آن فقط به یك دستگاه كامپیوتر که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد نیاز دارد و کاربرانی که کار با ویندوز را بدانند میتوانند از این روش برای کسب درآمد استفاده نمایند.

 

کسب درآمد در این روش نامحدود است و میزان آن بستگی به میزان تلاش و کوشش شما دارد و در صورتی که شما روزی بین یك تا دو ساعت در این راه تلاش نمایید میتوانید درآمدتان را به چند صد دلار در ماه برسانید.

 

البته در این کار نیز به مانند هر کار دیگر در همان روزهای اول پولی دریافت نخواهید کرد و برای دریافت اولین پول چند روز یا چند هفته باید تلاش نمایید ولی یكی از مزیتهای این کار افزایش تصاعدی درآمد میباشد که بعد از چند ماه کار کردن درآمد شما نیز چند برابر خواهد شد و به صدها هزار تومان خواهد رسید.

 

 

یكی از مزیتهای این روش این است كه هیچ پولی از كشور خارج نمیشود بلكه همیشه پول به صورت ارز از خارج وارد كشور میشود. این پول از طرف شركتها و سایتهای خارجی به حسابتان واریز میشودو چون شما هیچ پولی را بابت سرمایه گذاری اولیه خرج نمیكنید, بنابراین احتمال برشكست شدن و بدهكار شدن شما در این كار برابر صفر است.


تشریح کار :

 

 

 همانطور که میدانید بازاریابی و تبلیغات  در دنیا تبدیل به یك صنعت شده و یكی از پردرآمدترین شغلهای دنیا شغل بازاریابی میباشد کل کاری که  شما در این روش باید انجام دهید نگاه کردن به تبلیغات و همچنین معرفی این کار به دیگران خواهد بود آیا کاری ساده تر از این در دنیا سراغ دارید؟

 در این روش به ازای هر E mail   که برای شما ارسال میشود پول به حسابتان واریز میشود و به ازای رفتن به سایتهای پیشنهادی نیز  پول دریافت خواهید کرد و در صورت جواب دادن به پرسشهایی که آدرس جوابش نیز مشخص است چند دلار دریافت خواهید کرد و حتی با عضویت در برخی سایتها میتوانید صدها هزار تومان پول بگیرید و برای افزایش درآمد خود تنها کاری که باید بكنید این است دوستانتان را به عضوبت در ابن سابتها ترغیب نمایید و درآمدتان را چند برابر كنید . به همین سادگی!!!

 

 

ما در اینجا مقدمه ای از اصول و روشهای تجارت الكترونیك (برگرفته از بارثاوا)را كه در سراسر دنیا افراد بسیاری با استفاده از آن به درآمدهای افسانه ای رسیده اند را آورده ایم. ولی برای عملی كردن تجارت الكترونیك شما نیاز به دانستن اطلاعات بیشتری دارید كه در آینده این اطلاعات به شما عرضه خواهد شد.

شرایط ومزایا:

شما بایستی برای موفقیت در كارتان موارد امنیتی زیر را رعایت نمایید. یكی از این موارد نصب ویروس یاب و ویروس كش است كه باعث جلوگیری از نفوذ ویروس به كامپیوترتان میشود. مورد دیگر مخفی نگه داشتن رمزها و پسوردهای عضویتتان از دید دیگران و نگه داری آنها در محل امن میباشد. در ضمن شما میبایست از پاك كردن كوكیهای ویندوزتان و یا عوض كردن ویندوزتان بپرهیزید.

 ·         وقت از شما - پول از آنها

 ·         فقط با کمی همت پولدار شوید

 ·         فقط وارد سایت شوید و ساعتی 600 تومان بگیرید

 ·         بازی كنید و پول پارو كنید

 ·         به پرسش پاسخ دهید و 2 دلار بگیرید (1600 تومان)

 ·         پولدار شدن به روش آسان

 ·         خرید كنید و جایزه بگیرید

 ·         كلیك كنید و چند سنت بگیرید

 ·         عضو شوید شاید برنده خوش شانس 7000 دلاری شما باشید

 ·         با کمک دوستانتان عضو گیری كنید تا درآمدتان چند برابر شود

 ·         خودتان رئیس خودتان باشید

 ·         هر چه زودتر به آرزوهایتان برسید


 مرحله اول:ایجاد پست الکترونیکی

آموزش پست الكترونیك E mail

 

 برای موفقیت باید روش ارسال و دریافت پست الكترونیك را بدانید و برای خود یك E mail  داشته باشید لطفا بر روی لینك زیر كلیك نمایید.

 

 Outlook express:تنظیمات اولیه:

 

برای استفاده از Outlook شما ابتدا باید یك یا چند Account برای كاربران مختلف تعریف كنید. برای اینكار از منوی tools گزینه Accounts را انتخاب كنید.در صفحه ظاهر شده از بالای صفحه برچسب Mail را انتخاب كنید و سپس روی دكمه Add كلیك كرده و گزینه Mail را انتخاب كنید در صفحه جدید , ابتدا نام Mail را وارد كنید.سپس بر روی دكمه Next كلیك كنید.در صفحه بعدی آدرس E-mail خودتان را وارد كنید. بعنوان مثال:

ib_momeni@noavar.com

 سپس بر روی دكمه Next كلیك كنبد. در صفحه بعد در قسمت My incoming mail server is a گزینه pop3 را انتخاب كنید.

 در قسمت Incoming mail (POP3,IMAP or HTTP) server نام POP3 آدرس E-mail كه در صفحه قبل وارد كردید وارد كنید. اگر این آدرس را نمیدانید میتوانید آنرا از قسمت Help سایتی كه به شما E-mail داده آنرا پیداكنید.بعنوان مثال اگرآدرس E-mail شماib_momeni@noavar.com است , میتوانید با ورود به سایت www.noavar.com در قسمت Help آدرس POP3 آدرس E-mail تان را پیدا كنید. بهر حال برای مثال ما آدرس noavar.com(در این سرویس آدرس popهمین است)  را در نظر میگیریم. در قسمت Outgoing mail server هم آدرس SMTP سایت مذكور را مینویسیم. مثلاnoavar.com سپس بر روی دكمه Next كلیك میكنیم.در قسمت بعدی , شما باید نام Account و یك كلمه عبور برای آن در نظر بگیرید. نام Account بطور پیش فرض ذز نظر گرفته شده است. در قسمت Password كلمه عبور E-mail را تایپ كنید.

شما هر بار كه برای فرستادن یا دریافت یك نامه اقدام میكنید , این كلمه از شما خواسته میشود. برای جلوگیری از این عمل در مربع كوچك گزینه Remember password یك بار كلیك كنید تا علامت تایید درآن ظاهر شود.

پس از اتمام این عملیات روی دكمه Next و سپس Finish كلیك كنید. حال شما دارای یك Account هستید. برای معرفی سایر Accountها مراحل فوق را تكرار كنید.

 فرستادن یك نامه:

برای فرستادن یك نامه جدید مراحل زیر را دنبال كنید:

ابتدا در صفحه اصلی روی دكمه Create Mail كلیك كنید. در پنجره باز شده در قسمت To: آدرس E-mail طرف دریافت كننده را وارد كنید. در قسمت Subject عنوان نامه را بنویسید ( این قسمت الزامی است ).

در قسمت بعدی شما میتوانید متن نامه خود را تایپ كنید. در صورتی كه میخواهید همراه با نامه یك فایل را هم برای طرف مقابل ارسال كنید باید آن را ضمیمه نامه خود كنید. برای اینكار روی دكمه Attach كه با یك عكس سنجاق كاغذ مشخص شده كلیك كنید. فایل یا فایلهایی را كه میخواهید ضمیمه كنید انتخاب كنید. سپس روی دكمه Ok كلیك كنید. پس از اتمام این عملیات روی دكمه Send كلیك كنید. در صورتی كه شما به اینترنت متصل باشید , نامه بلافاصله فرستاده خواهد شد. در غیر اینصورت نامه شما در پوشه ای بنام Outbox قرار خواهد گرفت.

 در اینصورت شما میتوانید در هر زمان كه خواستید نامه را بفرستید. روش اینكار را بعدا میگوییم.

 دریافت یك نامه:

در زمانی كه كسی یك نامه برای شما میفرستد , اگر شما به اینترنت متصل باشید بلافاصله در Outlook یك پیغام مبنی بر دریافت نامه جدید ظاهر میشود. در صورتی كه به اینترنت اتصال نداشته باشید , نامه موقتا به یك فضای تخصیص داده شده بشما در Server قرار میگیرد تا زمانی كه شما آنرا دریافت كنید و یا حذف كنید. برای آنكه ببینید برای شما نامه ای آمده یا نه كافیست روی دكمه Send/recv كلیك كنید.

 با اینكار یك صفحه جدید باز میشود كه نشان دهنده عملیاتی مثل دریافت نامه های شما از Server , ارسال نامه هایی كه در Outbox شما وجود دارد و ...  صورت میگیرد. منتظر بمانید تا این عملیات تمام شود. ( زمان اتمام این عملیات به تعداد نامه ها و حجم آنها بستگی دارد. ) پس از اتمام چنانچه شما نامه جدیدی داشته باشید, در پوشه Inbox تان تعداد نامه های جدیدی كه رسیده است نشان داده میشود. برای خواندن نامه ها كافیست روی آن دو بار كلیك كنید.

 پاسخ به یك نامه:

برای پاسخ دادن به یك نامه پس از باز كردن آن نامه روی دكمه Reply كلیك كنید.

یك پنجره جدید باز میشود كه مشابه پنجره فرستادن نامه جدید است. با این تفاوت كه نام دریافت كننده و Subject و یك نسخه از نامه ای كه بشما فرستاده شده در آن قرار دارد. پس از وارد كردن متن نامه دكمه Send را كلیك كنید تا نامه فرستاده شود.

مرحله دوم:افتتاح حساب بانکی

اولین کار برای کسب درآمد در اینترنت باز کردن یك حساب ارزی الكترونیكی است که اصطلاحا به آن e-currency میگویند.

e-currency های زیادی در اینترنت وجود دارند که اولین و به نظر من بهترین آنها e-gold است.اما به دلیل تحریم ایران توسط

 ایگلد,بهترین گزینه بعدی moneybookers می باشد و برای افتتاح حساب کافیست به سایت مانی بوکرز رفته وآدرس ایمیلتان را

واد کرده منتظر یک پیام از مانی بوکرز باشیدسعی کنید ایمیل واقعی تان رابنویسیدچون ورود شما به حسابتان از طریق آن

 امکان پذیر است بعداز رسیدن پیام روی لینکی که به ایمل شما فرستاده کلیک کنید و مراحل گفته شده در سایت را پی بگیرید


http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/help.jpgشما می توانید سوالات و مشکلات خود را به وسیله سیستم های ارتباطی زیر در میان گذارید...

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایمیل : A.bafande@gmail.com

      http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایدی : Myfaads@yahoo.com

            http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgشماره تماس : 10 28 955 935 98+


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 212
  • بازدید کلی : 3,952