loading...
معرفی سیستم های کسب درامد
اس ام اس بازدید : 40 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
راه اندازی كسب و كار اینترنتی در ایران - گام اول

در پی علایق خود باشید

به عنوان نخستین قدم در راه اندازی كسب و كار اینترنتی، باید علایق خود را بیابیم. باید ببینیم چه موضوعات كاری در زندگی ما وجود دارد كه واقعاً به آنها علاقه مندیم و دوست داریم درباره آنها تحقیق كرده و چیزی بنویسیم. مهمترین دلیل برای این كار این است كه مسیری كه قصد حركت در آن را داریم یعنی راه اندازی كسب و كار اینترنتی، به هیچ وجه مسیری هموار و راحت نیست و قطعاً با مسائل و مشكلات مختلفی در طول راه برخورد خواهیم كرد.

اگر در حال كار روی موضوعی باشیم كه صرفاً به خاطر اینكه حدس میزنیم مخاطب زیادی دارد؛ انتخاب شده است، دیری نخواهید پایید كه همین مشكلات بین راه، ما را از ادامه مسیر باز می دارد. چرا كه موضوع مورد فعالیت ما، چیزی نیست كه واقعاً علاقه ای به آن داشته باشیم پس رها كردن آن بسیار آسان است و این یعنی برداشتن یك گام به عقب... .

به همین دلیل انتخاب موضوع مورد علاقه شما، گامی كلیدی در شروع كسب درآمد از اینترنت است. توجه داشته باشید هرچقدر هم كه موضوع انتخابی شما خاص باشد، باز هم هستند افرادی كه در پی آن باشند. پس فقط به این نكته دقت نمایید كه كار را با علائق خود شروع كنید. اما سئوال مهم: چطور علایق خود را بیابیم؟

یافتن علایق كاری

مسلماً موضوعات مورد علاقه برای هر شخص بی شمار است. اما برای ساختن كسب و كار اینترنتی و رسیدن به درآمد اینترنتی باید روی اصلی ترین موضوع مورد علاقه خود كار كنیم. اما چطور می توان این اصلی ترین را پیدا كرد؟ برای این كار پیشنهاد میكنم اینگونه عمل كنید: كاغذی برداشته و تك تك موضوعات مورد علاقه خود را بر آن بنویسید. روی آنچه می نویسید خوب فكر كنید و ببینید مثلاً اگر امروز آخرین روز زندگی شما باشد، به كدام یك می پرداختید؟ جواب این سئوال موضوع اصلی مورد علاقه شماست.

برای مثال نتیجه افكار من را در نظر بگیرید (البته فقط برای مثال):

* نویسندگی

*اینترنت

* پول

* اقتصاد

* تحقیق درباره كسب و كارهای اینترنتی

* فوتبال

* لپ تاپ

* كتاب

* برنامه نویسی

* طراحی

خوب فرض می كنیم امروز آخرین روزی است كه می توانم زندگی كنم، من بدون شك به دنبال تحقیق درباره كسب و كارهای اینترنتی میرفتم. پس این موضوع، علاقه ی اصلی من است. با این حساب می دانم كه از این به بعد باید مطالبی درباره كسب درآمد از اینترنت و درآمد اینترنتی بنویسم.

چرا تمركز روی یكی از علایق؟

در قسمت قبل متوجه شدید كه عرض كردم روی یكی از موضوعات مورد علاقه خود تمركز كنید و درباره آن بنویسید اما چرا؟ مطلب مهم در این زمینه این است كه مثلاً فردی كه به دنبال كسب اطلاعات درباره كسب و كارهای اینترنتی به سایت من می رسد، مطمئناً دوست ندارد در مورد پوست مطلبی مطالعه كند. یعنی اولین دلیل برای این كار، توجه به بازدید كننده و نیاز اوست. اگر بازدید كننده وارد سایتی شود كه در مورد هر موضوعی اندك اطلاعاتی داده بهتر است یا اینكه وارد سایتی شود كه درباره موضوع مدنظر وی، اطلاعات كامل و جامعی ارائه كرده؟ در كدام حالت، احتمال بازگشت بازدیدكننده وجود دارد؟ من كه فكر میكنم در حالت دوم (و البته تجربه هم این مطلب را ثابت كرده است).

آماده كردن ابزار كار

خب تا اینجا فهمیدیم كه میخوایم در مورد چه چیزی بنویسیم. اما حالا باید ابزار كار خودمون رو آماده كنیم تا نوشته هارو به فضای اینترنت منتقل كنیم. اولین چیزی كه لازم داریم، كامپیوتر و اتصال اینترنت است. خب شما كه مشغول مطالعه این مقاله هستید یعنی این دو مورد را دارید. حالا یا از كافی نت یا هم داخل منزل. به هر حال، پیشنهاد میكنم برای صرفه جویی در هزینه های اینترنت و تلفن، حتماً از اینترنت ای دی اس ال استفاده كنید. و البته اگر در منزل كامپیوتر ندارید، نیازی به تهیه یك سیستم حرفه ای نیست، یك سیستم معمولی هم كار شما را راه می اندازد. البته كافی نت هم اگر هزینه زیادی نداشته باشد، كافی است.

بسیار عالی، تا اینجا گام اول را به خوبی كامل كردیم، حالا زمان رفتن سرغ گام بعدی است. جایی كه یاد میگیرم محلی مناسب در سطح  اینترنت برای خود دست و پا كرده و مطالب تهیه شده درباره موضوع مورد علاقه مان را در آن قرار دهیم.

(توجه داشته باشید كه رعایت تك تك نكات برای موفقیت الزامی است و البته كه موفقیت، صبر لازم دارد. پس صبور باشید.)

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/help.jpgشما می توانید سوالات و مشکلات خود را به وسیله سیستم های ارتباطی زیر در میان گذارید...

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایمیل : A.bafande@gmail.com

      http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایدی : Myfaads@yahoo.com

            http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgشماره تماس : 10 28 955 935 98+

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 204
  • بازدید کلی : 3,944