loading...
معرفی سیستم های کسب درامد
اس ام اس بازدید : 113 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
My titlepage contentsاین تجارت چگونه کار میکند؟

 بسیار ساده،تبلیغ کننده گان برای تبلیغ وب سایت/محصول خود مبلغی را می پردازند و شما با دیدن این تبلیغات درآمد خواهید داشت. ما برای اینکه شما درآمد بیشتری داشته باشید یک لینک مخصوص به هر عضو اختصاص خواهیم داد و شما با تبلیغ این لینک در هر وب سایت و یا توسط ایمیل می توانید نفراتی بصورت رایگان برای خود پیدا کنید، ما بابت هر کلیک آن نفرات نیز به شما پرداخت خواهیم کردو یا شما می توانید از تعداد نفرات عضو در مجموعه ما ، نفرات اجاره کنید و بابت هر تبلیغاتی که این نفرات می بینند در حالی که برای خودشان درآمد دارند،برای شما هم درآمد زا خواهند بود.

  پرداخت به من چگونه انجام خواهد شد؟

 در حال حاضر پرداخت از طریق تمامی بانکهای عضو شتاب مثل بانک صادرات ، ملی ، ملت،تجارت،سامان،پارسیان و دیگر بانکها انجام خواهد شد تمامی واریزها از طرف وب سایت ظرف ۷۲ ساعت کاری بعد از درخواست برداشت شما انجام خواهد شد و بعد از آن با توجه به نوع حساب شما و بانک مربوطه می تواند بصورت لحظه ای یا تا ۴۸ ساعت دیگر طول بکشد. ضمنا درخواست برداشت از حساب شما نسبت به نوع عضویت شما متغییر است برای مثال:عضویت استاندارد و برنزی هر ۷ روز یکبار می تواند در خواست برداشت نماید ولی اعضای نقره ای هر ۶ روز ، اعضای طلایی هر 4 روزیکبار اجازه دربرداشت از حساب دارند.

 چه زمانی میتوانم درآمد خود را دریافت کنم؟

 زمانی که موجودی حساب شما به حداقل میزان تعیین شده رسیده باشد میتوانید درخواست برداشت موجودی خود را بدهید!
حداقل برداشت موجودی در مرحله اول 2000 تومان میباشد.
حداقل برداشت موجودی در مرحله دوم 5000 تومان میباشد.
حداقل برداشت موجودی در مرحله سوم به بعد 10000 تومان میباشد.

  آیا هر تعداد نفر میتوانند از یک خانه عضو شوند؟

 خیر،فقط یک کاربر در یک خانواده اجازه ثبت نام دارد، مگر اینکه شما دارای 2 خط اینترنت کاملا متفاوت و 2 آی پی آدرس متفاوت باشید.توضیح :آدرس آی پی ، شماره شناسایی هر کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت است. بنابر این می توان گفت که آی پی، شماره شناسایی هر کاربر اینترنتی است.اگر سعی کنید آی پی خود را دست کاری کنید و یا با هر روشی عضو کنید ، سیستم ضد تقلب پیشرفته اتوماتیک در وب سایت، شما را شناسایی و حساب شما را مسدود خواهد کرد و شما دیگر هرگز نمی توانید دوباره عضو سایت شوید.

  تبلیغات در سایت:

 برای تبلیغات در سایت به صورت بنر یا کلیک ابتدا در سایت ثبت نام نمایید در صورتی که موجودی حساب شما کافی نمیباشد ابتدا موجودی حساب خود را افزایش دهید و سپس آگهی خود را در سایت ثبت نمایید.
این چیزی است که ما به شما پیشنهاد میکنیم:
مدیریت آگهی ها
شما تنها به یکبار تایید برای نمایش آکهی خود دارید.
شما میتوانید متوقف/ادامه دهید نمایش آگهی را همچنین میتوانید آن را حذف نمایید.
شما میتوانید کلیک بخرید و آن را بین آگهی هایتان توزیع کنید.

دسترسی به اطلاعات دقیق و جزئیات آن در هنگام و بعد از نمایش آگهی .
مدیریت بسته های کلیک
به تعدادی که نیاز دارید کلیک بفظت میشود.

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/offer.png جهت دریافت کتاب آموزش نکته به نکته استفاده از این سیستم ها با پشتیبانی سایت در ارتباط باشد.



اولین سایت و قدیمی ترین سایت  که معرفی می کنم توباکس هست . این سایت بین سایت های کلیکی ایرانی جزء معتبر ترین سایت ها و در رتبه اول قرار دارد . در حال حاضر بیش از 43.000 عضو دارد که هر روز به تعداد آن افزوده می شود . پرداختی این سایت از مرز 50 میلیون تومان نیز گذشته است ! همچنین از گواهی SSL برای امنیت بیشتر کاربران خود برخوردار است .

http://sparco1362.persiangig.com/Persian-ptc/teo%20ban%202.gif

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/offer.pngعضویت در این سایت رایگان و دارای 4 نوع عضویت استاندارد ، برنزی , نقره ای و طلایی می باشد  . در عضویت رایگان شما امکان داشتن 50 زیرمجموعه مستقیم و 260 زیرمجموعه اجاره ای دارید که 40% بابت هر کلیک زیرمجموعه هاتون به حساب شما واریز می شود . براساس نوع عضویت شما این ارقام تغییر و سود شما نیز بیشتر خواهد شد . در این سایت شما علاوه بر اجاره زیرمجموعه امکان خرید دائمی زیرمجموعه را نیز دارید .

http://darman.sums.ac.ir/icarusplus/export/sites/darman/vahed/dentistry/image/education.jpgجهت آموزش تصویری و کسب درامد از این سیستم بر روی آیکون کلیک فرمایید.


دومین سایت که معرفی می کنیم (ای باکس) هستش . این سایت در مدتی که فعالیت خودش رو آغاز کرده بسیار قوی عمل کرده و با طرح های که پیاده کرده کاربرهای زیادی رو جذب نموده . این سایت با بیش از 15000 کاربر در همین مدت کوتاه یکی از قابل اطمینان ترین سایت های کسب درآمد ایرانی هستش و سرمایه گذاری در این سایت سود بالایی را خواهد داشت .

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/offer.pngعضویت در این سایت رایگان و دارای 4 نوع عضویت استاندارد ، برنزی , نقره ای و طلایی می باشد  . در عضویت رایگان شما امکان داشتن 50 زیرمجموعه مستقیم و 260 زیرمجموعه اجاره ای دارید که 40% بابت هر کلیک زیرمجموعه هاتون به حساب شما واریز می شود . براساس نوع عضویت شما این ارقام تغییر و سود شما نیز بیشتر خواهد شد . در این سایت شما علاوه بر اجاره زیرمجموعه امکان خرید دائمی زیرمجموعه را نیز دارید .


سومین سایت پیشنهادی راد باکس هستش . این سایت از ثبات خوبی تا به امروز برخوردار بوده و از نوسانات قیمت ها تا حد زیادی جلوگیری کرده که همین مورد باعث اعتماد کاربرها به فعالیت مداوم در این سایت شده است
http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/offer.pngعضویت در این سایت رایگان و دارای 4 نوع عضویت استاندارد ، برنزی , نقره ای و طلایی می باشد  . در عضویت رایگان شما امکان داشتن 150 زیرمجموعه مستقیم و 260 زیرمجموعه اجاره ای دارید.

چهارمین سایت که پیشنهاد می کنیم سایت تک باکس نام داره . این سایت از ثبات خوبی برخورداره و تعداد و نرخ تبلیغاتش از سایت های دیگه بالاتره.


http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/offer.pngعضویت در این سایت رایگان و دارای 4 نوع عضویت استاندارد ، برنزی , نقره ای و طلایی می باشد  . در عضویت رایگان شما امکان داشتن 60 زیرمجموعه مستقیم و 260 زیرمجموعه اجاره ای دارید . براساس نوع عضویت شما این ارقام تغییر و سود شما نیز بیشتر خواهد شد . در این سایت شما علاوه بر اجاره زیرمجموعه امکان خرید دائمی زیرمجموعه را نیز دارید .

پنجمین سایت که پیشنهاد می کنیم یک باکس هستش این سایت از اسکریپت معروف زئوس استفاده می کنه . در این سایت قیمت عضویت ها و زیرمجموعه برعکس سایت های دیگه بسیار ارزانتر هستش که همین امر باعث ثبات و ماندگاری این سایت شده است .

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/offer.pngعضویت در این سایت رایگان و دارای 4 نوع عضویت استاندارد ، برنزی , نقره ای و طلایی می باشد  . در عضویت رایگان شما امکان داشتن 40 زیرمجموعه مستقیم و 240 زیرمجموعه اجاره ای دارید . براساس نوع عضویت شما این ارقام تغییر و سود شما نیز بیشتر خواهد شد . در این سایت شما علاوه بر اجاره زیرمجموعه امکان خرید دائمی زیرمجموعه را نیز دارید .

ششمین سایت که پیشنهاد می کنیم فرازباکس هستش این سایت از اسکریپت معروف زئوس استفاده می کند

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/offer.pngعضویت در این سایت رایگان و دارای 4 نوع عضویت استاندارد ، برنزی , نقره ای و طلایی می باشد  . در عضویت رایگان شما امکان داشتن 50 زیرمجموعه مستقیم و 250 زیرمجموعه اجاره ای دارید که 40% بابت هر کلیک زیرمجموعه هاتون به حساب شما واریز می شود . براساس نوع عضویت شما این ارقام تغییر و سود شما نیز بیشتر خواهد شد . در این سایت شما علاوه بر اجاره زیرمجموعه امکان خرید دائمی زیرمجموعه را نیز دارید .

هفتمین سایت پیشنهادی سحرباکس هستش . این سایت نیز از اسکریپت زئوس استفاده میکند
http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/offer.pngعضویت در این سایت رایگان و دارای 4 نوع عضویت استاندارد (هزار نفر اول پیشرفته) ، برنزی , نقره ای و طلایی می باشد  . در عضویت رایگان شما امکان داشتن 50 زیرمجموعه مستقیم و 260 زیرمجموعه اجاره ای دارید که 40% بابت هر کلیک زیرمجموعه هاتون به حساب شما واریز می شود . براساس نوع عضویت شما این ارقام تغییر و سود شما نیز بیشتر خواهد شد . در این سایت شما علاوه بر اجاره زیرمجموعه امکان خرید دائمی زیرمجموعه را نیز دارید .

هشتمین سایت پیشنهادی نیوباکس هستش . این سایت نیز از اسکریپت زئوس استفاده میکند

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/offer.pngعضویت در این سایت رایگان و دارای 4 نوع عضویت استاندارد ، برنزی , نقره ای و طلایی می باشد  . در عضویت رایگان شما امکان داشتن 300 زیرمجموعه مستقیم و 260 زیرمجموعه اجاره ای دارید . براساس نوع عضویت شما این ارقام تغییر و سود شما نیز بیشتر خواهد شد . در این سایت شما علاوه بر اجاره زیرمجموعه امکان خرید دائمی زیرمجموعه را نیز دارید

نهمین سایت پارسیان باکس یکی دیگر از سایت های کلیکی ایرانی که فعالیتش را از تاریخ 8/7/1390 آغاز کرده و به سرعت در حال عضو گیری می باشد . این سایت هم از اسکریپت قدرتمند زئوس بهره می برد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 220
  • بازدید کلی : 3,960