loading...
معرفی سیستم های کسب درامد
اس ام اس بازدید : 41 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

راه اندازی كسب و كار اینترنتی در ایران - گام سوم


در دو گام نخست فراگرفتیم كه چگونه سایت یا وبلاگی در زمینه موضوع مورد علاقه خود داشته باشیم؛ در این مقاله می خواهیم ببینیم كه چطور داشتن چنین سایتی می تواند برای ما درآمدزا باشد؟

روشهای كسب درآمد از سایت یا وبلاگ

روشهای كسب درآمد از سایت، بسیار متنوع بوده و نمی توان هیچ محدودیتی برای آن قائل شد. اما جهت سهولت می توانید دسته بندیهای زیر را در نظر بگیرید.


كسب درآمد از طریق affiliate marketing یا همكاری در فروش

در این روش كسب درآمد اینترنتی، شما به عنوان دارنده ی سایت یا وبلاگ، می توانید محصول مرتبط با موضوع سایت خود را تبلیغ كرده و بدون نیاز به هیچگونه دخالتی در امور نگهداری، بسته بندی، ارسال و تسویه حساب با مشتری، سود خوبی حاصل كنید.

با توجه به نكات ذكر شده در مقاله ی فوق،سیستم های همکاری در فروش زیادی در این سایت معرفی شده که شما نی توانید آنها را در بلوک سمت چپ مشاهده کنید و بهترین سیستم ها را انتخاب کنید و همکاری خودتون رو با اونها شروع کنید

فرض میكنیم شما در سیستم همكاری در فروش پایگان عضو شده اید و سایتتان هم درباره لاغری و تناسب اندام است. با این حساب می توانید محصولاتی مانند میخواهم لاغر بمانم یا بدنساز همراه را در سایتتان بگذارید

بدون شك، همكاری در فروش یكی از بهترین روشها برای كسب درآمد از اینترنت و كار در منزل است.

 

كسب درآمد از طریق فروش محصولات خودتان

این روش می تواند سود بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد هرچند كه زحمت بیشتری هم دارد. می توانید با توجه به موضوع سایتتان كه از موضوعات مورد پسندتان بود، مبادرت به تولید محصولاتی نمایید كه در ارتباط با محصولات سایت هستند و با فروش آنها روی سایتتان، به كسب درآمد بپردازید. برای مثال می توانید برای سایتی كه درباره نگهداری از حیوانات خانگی است، سی دی هایی تولید كنید كه در آن نحوه نگهداری از نژادهای مختلف سگ معرفی شده است، مثلاً سی دی بهترین روشهای كار در منزل با همین ایده تولید شده است (محصولی مرتبط با موضوع سایت). یا شاید سایتتان درباره موسیقی باشد؛ در این حالت می توانید سی دی آموزش گیتار یا ویالن بسازید و آن را روی سایت خود به فروش برسانید. حتی می توانید درباره موضع سایت خود، كتابی بنویسید و آن را بفروشید! یك راه دیگر: موضوع مورد علاقه شما، احتمالاً باعث شده تا وسائلی در ارتباط با آن خریداری كنید، مثلاً گیتار بخرید یا یك سری كتاب در زمینه فلسفه. می توانید همین اجناس دست دوم خود را نیز روی سایتتان بفروشید.

هر نوع كالایی كه قصد فروشش را بكنید، برای این روش تفاوتی ایجاد نمیكند و به هر حال با فروش محصولات خودتان، سود بسیار خوبی در انتظارتان است. اما فراموش نكنید كه سود بیشتر تلاش بیشتر هم میخواهد.

كسب درآمد از طریق سیستمهای كلیكی (پرداخت در برابر كلیك: PPC)

منظور، قراردادن كدهای تبلیغاتی سایتهایی است كه به این منظور ایجاد شده اند كه در زبان فارسی معروف ترین و معتبرترین آنها، اكسین ادز است. البته مطمئناً هیچ سیستم پرداخت در برابر كلیكی به اندازه گوگل ادسِنس شهرت و اعتبار ندارد.اگر سایتی (یا وبلاگی) به زبان انگلیسی دارید، سعی كنید حتماً از گوگل ادسِنس استفاده كنید و اگر سایت یا وبلاگ شما به زبان فارسی است، باید قالب ابتدایی آن به یكی از زبانهای مورد تأیید گوگل باشد تا بتوانید از تبلیغات آن در سایت خود بهره بگیرید.

مشكل بزرگ سایتهای تبلیغات كلیكی فارسی این است كه در این سایتها تنوع تبلیغات بسیار پایین بوده نیز تبلیغات مرتبط با موضوع سایت خود را به ندرت می توانیم بیابیم؛ حال آنكه سیستمهایی چون گوگل ادسِنس، در هر صفحه وب تنها تبلیغاتی را نمایش می دهند كه با موضوع آن صفحه ارتباط كامل داشته باشند. به هر حال با همین سیستمهای تبلیغاتی هم می توان درآمدزایی كرد.

كسب درآمد از طریق مولتی لول ماركتینگ (نتورك ماركتینگ)

یكی از بزرگترین بیزینسهای قرن 21. 

نتورك ماركتینگ یا مولتی لول ماركتینگ، بیزینسی است با 70 سال سابقه كه متأسفانه در داخل ایران، خیلی به ندرت دیده شده است كه از اینترنت در جهت پیشبرد آن بهره گرفته شود. شما با توجه به موضوع سایتتان، می توانید با شركتهای نتورك ماركتینگ كه محصولات مرتبط ارائه می كنند، قرارداد بسته و از طریق سایت خود، مبادرت به فروش محصولات و ساختن شبكه فروش خود كنید. برای مثال اگر درباره دومین و خدمات وب هاستینگ مینویسید، می توانید در website.ws عضو شده، دومین خود را خریداری كرده و سپس دومینهای آن را بفروشید. یا SFI و یا بسیاری شركتهای دیگر. البته این دو مورد از بهترینها به شمار میروند.

خب تا اینجا سایت خود را راه اندازی كردیم و آن را برای كسب درآمد سفارش نمودیم. در مقاله بعدی یاد میگیریم كه چطور برای سایت خود بازدید كننده جذب كنیم.



http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/help.jpgشما می توانید سوالات و مشکلات خود را به وسیله سیستم های ارتباطی زیر در میان گذارید...

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایمیل : A.bafande@gmail.com

      http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایدی : Myfaads@yahoo.com

            http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgشماره تماس : 10 28 955 935 98+


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 207
  • بازدید کلی : 3,947