loading...
معرفی سیستم های کسب درامد
اس ام اس بازدید : 41 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/offer.pngجهت دریافت کتاب آموزش نکته به نکته استفاده از این سیستم ها بر روی آیکون کلیک فرمایید .

این تجارت چگونه کار میکند؟

 بسیار ساده،تبلیغ کننده گان برای تبلیغ وب سایت/محصول خود مبلغی را می پردازند و شما با دیدن این تبلیغات درآمد خواهید داشت. ما برای اینکه شما درآمد بیشتری داشته باشید یک لینک مخصوص به هر عضو اختصاص خواهیم داد و شما با تبلیغ این لینک در هر وب سایت و یا توسط ایمیل می توانید نفراتی بصورت رایگان برای خود پیدا کنید، ما بابت هر کلیک آن نفرات نیز به شما پرداخت خواهیم کردو یا شما می توانید از تعداد نفرات عضو در مجموعه ما ، نفرات اجاره کنید و بابت هر تبلیغاتی که این نفرات می بینند در حالی که برای خودشان درآمد دارند،برای شما هم درآمد زا خواهند بود.

 

 پرداخت به من چگونه انجام خواهد شد؟

 در حال حاضر پرداخت از طریق تمامی بانکهای عضو شتاب مثل بانک صادرات ، ملی ، ملت،تجارت،سامان،پارسیان و دیگر بانکها انجام خواهد شد تمامی واریزها از طرف وب سایت ظرف ۷۲ ساعت کاری بعد از درخواست برداشت شما انجام خواهد شد و بعد از آن با توجه به نوع حساب شما و بانک مربوطه می تواند بصورت لحظه ای یا تا ۴۸ ساعت دیگر طول بکشد. ضمنا درخواست برداشت از حساب شما نسبت به نوع عضویت شما متغییر است برای مثال:عضویت استاندارد و برنزی هر ۷ روز یکبار می تواند در خواست برداشت نماید ولی اعضای نقره ای هر ۶ روز ، اعضای طلایی هر 4 روزیکبار اجازه دربرداشت از حساب دارند.

 چه زمانی میتوانم درآمد خود را دریافت کنم؟

 زمانی که موجودی حساب شما به حداقل میزان تعیین شده رسیده باشد میتوانید درخواست برداشت موجودی خود را بدهید!
حداقل برداشت موجودی در مرحله اول 2000 تومان میباشد.
حداقل برداشت موجودی در مرحله دوم 5000 تومان میباشد.
حداقل برداشت موجودی در مرحله سوم به بعد 10000 تومان میباشد.

 

 آیا هر تعداد نفر میتوانند از یک خانه عضو شوند؟

 خیر،فقط یک کاربر در یک خانواده اجازه ثبت نام دارد، مگر اینکه شما دارای 2 خط اینترنت کاملا متفاوت و 2 آی پی آدرس متفاوت باشید.توضیح :آدرس آی پی ، شماره شناسایی هر کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت است. بنابر این می توان گفت که آی پی، شماره شناسایی هر کاربر اینترنتی است.اگر سعی کنید آی پی خود را دست کاری کنید و یا با هر روشی عضو کنید ، سیستم ضد تقلب پیشرفته اتوماتیک در وب سایت، شما را شناسایی و حساب شما را مسدود خواهد کرد و شما دیگر هرگز نمی توانید دوباره عضو سایت شوید.

 

 تبلیغات در سایت:

 برای تبلیغات در سایت به صورت بنر یا کلیک ابتدا در سایت ثبت نام نمایید در صورتی که موجودی حساب شما کافی نمیباشد ابتدا موجودی حساب خود را افزایش دهید و سپس آگهی خود را در سایت ثبت نمایید.
این چیزی است که ما به شما پیشنهاد میکنیم:
مدیریت آگهی ها
شما تنها به یکبار تایید برای نمایش آکهی خود دارید.
شما میتوانید متوقف/ادامه دهید نمایش آگهی را همچنین میتوانید آن را حذف نمایید.
شما میتوانید کلیک بخرید و آن را بین آگهی هایتان توزیع کنید.

دسترسی به اطلاعات دقیق و جزئیات آن در هنگام و بعد از نمایش آگهی .
مدیریت بسته های کلیک
به تعدادی که نیاز دارید کلیک بفظت میشود.

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/offer.pngجهت دریافت کتاب آموزش نکته به نکته استفاده از این سیستم ها بر روی آیکون کلیک فرمایید .


برای ورود به سایت روی بنر کلیک کنید
http://persian-ptc.ir/images/offer.pnghttp://persian-ptc.ir/images/offer.pnghttp://persian-ptc.ir/images/offer.png

http://sparco1362.persiangig.com/Persian-ptc/teo%20ban%202.gif















اس ام اس بازدید : 68 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مطمئنن خیلی از دوستان با دیدن این عنوان آنرا دروغ فرض کرده و کوچکترین اهمیتی به آن نمیدهند.اما...
دنیای تجارت و تبلیغات آنلاین امروزه روشهای جدیدی برای معرفی محصولات و خدمات بروی مردم گشوده است.
سایتی که این هدایا را میدهد یعنی همان Xpango در آمد خود را از راه تبلیغات کسب میکند.تبلیغاتی که باید توسط شما دیده شود!
شما باید تبلیغات ببینید،سایت را به دوستانتان معرفی کنید که آنها هم تبلیغات ببینند،اینجاست که سایت درآمدی کسب میکند و در قبال آن به شما هدیه ای میدهد.
باور ندارید؟خودمم باورم نمیشد.اما شهادت کسانی که هدیه خو را دریافت کرده اند بخوانید!     

http://www.xpango.com/img/xpango-logo.png

توصیه میکنم اول ثبت نام کنید سپس مراحل کسب جایزه را بخوانید.خلاصه مطلب اینکه مثلا شما برای گرفتن یک گوشی Sony Ericsson Vivaz باید22 امتیاز کسب کنی.مثلا 15 نفر را با کدی که سایت به شما میدهد به سایت معرفی کنید و 7 تبلیغ 1 امتیازی را ببینید.میشود 15+7=22 .یعنی یک Vivaz

دوستان ،کد من 92637412 است که باید در قسمت Referral ID هنگام ثبت نام وارد کنید.شما هم پس از ثبت نام دارای این کد می شوید. در غیر اینصورت ثبت نام شما رد می شود چون باید در هنگام ثبت نام این کد را حتما وارد کنید.
مراحل ثبت نام:

http://www.xpango.com/img/xpango-logo.png

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/Xpango.jpg



* هر چه هدیه ارزشمندتر باشد باید امتیازات بیشتری برای بدست آوردن آن کسب کنید.میتوانید لیست هدیه ها و امتیاز لازم برای کسب آنها را اینجا ببینید.

**در قسمت Adress 1 آدرس دقیق خانه ی خود را بنویسید به این صورت:
st: یعنی خیابان ,ave: یعنی خیابان اصلی ,no: یعنی پلاک ,floor : یعنی طبقه ,alley : یعنی کوچه ,blvd : یعنی بلوار ,cross : چهار راه ,free way : بزرگراه ,in front of: رو به روی ,after: بعد از ,before : قبل از ,near : جنب ,sq : میدان
شما برای انجام شدن بهتر كار فقط یك آدرس را بنویسید و آدرس دیگری را وارد نكنید .

***خوشبختانه ایران در این لیست موجو د می باشد.

قسمت conditions Terms And مربع كوچكی وجود دارد آن را تیك بزنید و بر روی كلمه ی REGISTER كلیك كنید . اگر همه ی كادرها را به درستی پر كرده باشید صفحه ی بارگذاری شده پیغام تبریك را نمایان می كند ولی اگر درست انجام نداده باشید از شما در خواست می شود كه دوباره مراحل را به درستی انجام دهید. وقتی كه با پیام موفقیت آمیز مواجه شدید ,نامه ای به ایمیل شما ارسال می شود كه در آن لینكی برای فعال سازی اكانت شما گذاشته شده است به ایمیل خود رفته و بر روی لینك كلیك كنید تا صفحه ای جدید باز شود.
خوب در صفحه جدید بر رو گزینه ی my account کلیک کنید. در آنجا نام و عکس محصول سفارش داده شده و تعداد (امتیازات یا همان credit) مورد نیاز برای دریافت آن و کد محصول و آدرسی را میبینید که لینک معرفی دیگران با کد کاربری شماست.
مرحله نهایی فعال شدن در سایت است تا بتوانید امتیاز جمع آوری کنید که برای اینکار کافیست در یک free offer ثبت نام کنید.(در ادامه توضیح میدهم که free offer چیست)

حال ثبت نام شما تمام شد و باید امتیاز جمع کنید.

برای جمع آوری credit یا امتیاز چند راه وجود دارد:

1.جمع آوری زیرمجموعه های فعال.(مجانی)
2.ثبت نام در offer هایی که بیشتر مجانی هستند و دو خاصیت دارند.(بعضی پولی و بعضی مجانی)
3.خریدن clix های سایت.(پولی)

1.جمع آوری زیر مجموعه های فعال:

برای این کار کافیست بر روی گزینه my account در بالای صفحه کلیک کنید و در صفحه جدید در وسط صفحه یک لینک به نام Referral Link میبینید که کافیست این لینک را به دوستانتان بدهید و دوستانتان با وارد کردن این لینک در browser خود و ثبت نام کردن زیرمجموعه غیرفعال شما میشوند و برای اینکه به شما امتیاز اضافه شود باید خود را فعال کنند که برای اینکار کافیست در یک free offer را که بعدا توضیح میدهم چیست ثبت نام کنند تا به شما یک امتیاز اضافه شود.

2.ثبت نام در offer هایی که بیشتر مجانی هستند و دو خاصیت دارند

شما حتما باید دست کم در یکی از این آفر های ثبت نام کنید تا بتوانید فعال شوید(مرحله هفتم ثبت نام در سایت).برای این کار باید بر روی Complete Offers در آیتم های سمت راست صفحه کلیک کنید و بعد از میان تمامی این آفر هایی که میبینید به دلخواه انتخاب کنید و هر کدام که مجانی بود کامل کنید برای کامل کردن آفر بر رو more info کلیک کنید و در پایین صفحه باز شده شماره refferal خودتون رو میبینید که با کلیک بر روی complete offer به سایت مربوطه منتقل میشید و در آنجا باید ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام در سایت آفر بعد از هفت روز شما عضو فعال محصوب خواهید شد و امتیاز مربوط به آن آفر را هم دریافت میکنید.توجه داشته باشید که برای فعال شدن کامل کردن یک offer الزامیست اما با کامل کردن آفر های دیگر امتیاز مربوط به آنرا طی هفت روز دریافت میکنید که بین 1 تا 4 است و همچنین توجه کنید که برای اینکه به ازای هر دوستی که زیرمجموعه شما شود به شما یک امتیاز اضافه شود آن فرد هم باید به همین روش فعال شود.

3.خریدن clix های سایت.(پولی)

این قسمت پولی میباشد و چندان به درد ما در ایران نمیخورد.
 

 راهنمایی های ما:

- در یک کامپیوتر بیش از یک بار ثبت نام نکنید : چون این کار باعث حذف اکانت شما میشود.
- هیچ وقت از مکانهایی مانند کافی نت ثبت نام نکنید : چون امکان دارد شخص دیگری بر اثر عدم آگاهی، در همان کامپیوتری که شما ثبت نام کردید او هم ثبت نام کند. در این صورت عضویت شما باطل خواهد شد

-بعد از ورود به سایت در بخش کاربری خود جلوی( Referral Link) لینک شما قرار دارد که از طریق این لینک میتوانید دوستان خودتان را به سایت معرفی بکنید
به عنوان مثال شما برای بدست آوردن مثلا w810 باید 15 نفر را معرفی بکنید و آن 15 نفر هم هر کدام 1 نفر رو معرفی بکنن تا 15 امتیاز شما کامل بشود ومیتوانید گوشی موبایلو هدیه بگیرید
**اگه خیلی ساده تر بگم شما هزار تا هم زیر مجموعه بگیرید برایتان فرقی نمیكنه و هیچ امتیازی نمیگیرید بلكه هر زیر مجموعه ی زیر مجموعه ی شما به شما امتیاز میدهید

- با قرار دادن لینک زیر مجموعه گیری خود در سایت یا وبلاگ یا چت روم ها یا سایتهای آگهی رایگان یا استفاه از ای میل های تبلیغاتی و حتی درخواست از دوستانتان برای ثبت نام در سایت با کد معرفی شما، سریعتر امتیازات خود را بالا ببرید.

- هنگام ثبت نام کد 92637412 را حتما وارد کنید و از زیر مجموعه هایتان هم بخواهید کد شما را وارد کنند.مهمترین شرط کسب امتیاز همین کد است.

-بعد از جمع کردن امتیازات کامل و رسیدن امتیازات شما به حد نساب یک ایمیل به اینباکس ایمیل شما فرستاده می شه که امتیازات شما کامل شد و هدیه برای شما فرستاده می شود.
 

اس ام اس بازدید : 65 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نقد کردن پول اینترنتی

 

درآمد شما در هر سایت باید به حد پرداخت آن سایت (payout) برسد تا قابل پرداخت باشد(حد پرداخت هر سایت متفاوت است از 1$ تا 50$ متغیر است).

پس ازرسیدن به حد payout درخواست واریز پول را به سایت میدهید و سایت نیز در عرض 48 ساعت تا 7 روز (بستگی به سایت دارد) آن رابه حساب اینترنتی شما واریز میکند .

 

 

حساب بانکی اینترنتی :

 

حسابهای بانکی اینترنتی ، به حسابهایی گفته میشود که شخص توسط سایتهای مربوطه در آن عضو شود و صاحب یک شماره حساب اینترنتی گردد. 

معروف ترین سایت در بین سایتهایی که خدمات بانکی میدهند e-gold.com است . عضویت دراین سایت در ایران امکان پذیر نیست (بدلیل تحریم) ولی میتوان در کشورهای دیگرحساب باز کرد و در ایران از آن استفاده نمود. اگرشما از آن دسته هستید که در خارج از کشور دوستان یا آشنایانی دارید از طریق آنها اقدام کنید ، شماره حساب و پسورد خود را از آنها بگیرید و داخل کشور از آن استفاده کنید .

 

تذکر :

حتماً پس از گرفتن اطلاعات مربوط به حساب خود ، پسورد خود را تغییر دهید.

 

سایتهایی که شما با آنها کار میکنید ، پول درخواستی را به حساب e-gold شما واریز میکنند. آنگاه شما میتوانید پول موجود در حساب  e-gold خودتان را در شعب ارزی هر بانکها نقد کنید .


http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/help.jpgشما می توانید سوالات و مشکلات خود را به وسیله سیستم های ارتباطی زیر در میان گذارید...

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایمیل : A.bafande@gmail.com

      http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایدی : Myfaads@yahoo.com

            http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgشماره تماس : 10 28 955 935 98+


اس ام اس بازدید : 43 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
راه اندازی كسب و كار اینترنتی در ایران - گام چهارم

سایت یا در واقع مركز كسب و كار اینترنتی ما در گامهای قبل آماده شد. حالا این مركز نیاز به بازدید از سوی مشتریانمان دارد. در این مقاله میخواهیم راهكارهایی برای جذب بازدید كننده ارائه دهیم.

 در این مقاله سه راه معرفی می شود كه مؤثرترین راهها هستند و برای افزایش بازدید سایت یا وبلاگ شما هم می توانند مؤثر باشند:

هدیه دادن

بهترین راه برای جذب بازدیدكننده این است كه چیزهای مربوط به موضوع سایت خود را به صورت رایگان به بازدیدكنندگانتان بدهید. مثلاً می توانید یك كتاب الكترونیكی را به رایگان به بازدید كنندگانتان اهدا كنید. البته به شرطی كه در خبرنامه سایت شما یا خود سایت عضو شوند. دقت كنید تا این كتاب اطلاعاتی مفید داشته و در آن محصولات خود را هم معرفی كرده باشید. هیچ چیز به اندازه خدمات و محصولات رایگان، جذاب نخواهد بود. همه (دقت كنید: همه) از چیزهای رایگان استقبال می كنند.

خب هدیه دادن چطور می تواند باعث افزایش بازدید شود؟ سئوال مهمی است كه باید جوابی منطقی داشته باشد در غیر این صورت نمیتوان توجیهی برای هدیه دادن پیدا كرد. اما جواب: نگاهی به ابزار كلمات كلیدی گوگل می اندازیم؛ خواهیم دید (در زمان نوشتن این مقاله) كه لغت "رایگان" به تنهایی 368000 بار در ماه گذشته جستجو شده است، همینطور لغت "مجانی" 110000 بار و این یعنی تقاضای بسیار بالایی برای مطالب و خدمات و محصولات رایگان وجود دارد. از این پتانسیل برای جذب افراد به سایت خود استفاده كنید.

از طرف دیگر با فراهم كردن هدیه ای رایگان و باارزش، باعث می شوید تا كسانی كه آن را دانلود می كنند، دیگران را نیز از آن باخبر ساخته یا نسخه دانلود شده خود را برای آنها ارسال نمایند. بدین ترتیب و با توجه به لینكهایی كه شما از سایت خود در هدیه تان گنجانده اید، افراد دیگری به سایت شما وارد خواهند شد كه پانسیل بازدیدهای چندباره از سایتتان را خواهند داشت.

كتاب الكترونیكی رایگان شما در واقع جذب كننده بازدیدكنندگان از سراسر دنیا خواهد بود اگر كه ارزش مطالب آن بالا باشد.

بهینه سازی كنید

منظور از بهینه سازی، پروسه ای است كه طی آن صفحات سایت برای ظاهر شدن در نتایج نخست موتورهای جستجو، با استفاده از تكنیكهایی خاص، بهینه می شوند. پس هدف از بهینه سازی، رسیدن به اوایل SERP است.(SERP: Search Engine Result Page)

به خاطر دارید كه در قسمت نخست آموزش راه اندازی كسب و كار اینترنتی، درباره علائق صحبت كردیم. با این حساب شما الآن سایتی تخصصی درباره موضوع مورد علاقه تان دارید. اما قطعاً رقبایی در این موضوع خواهید داشت. برای پیشی گرفتن از این رقبا باید روی سایت خود كار كرده و آن را برای موتورهای جستجو بهینه كنید.

این نكته را به یاد داشته باشید كه بالغ بر 80% بازدید كنندگان سایت شما، از موتورهای جستجو خواهند آمد پس سئو را جدید بگیرید تا بیشترین تعداد ممكن بازدیدكننده را جذب نمایید.

تبلیغ كنید

كسب و كارهای اینترنتی هم مثل هر بیزینس دیگری، نیاز به تبلیغات دارند. با تبلیغات می توانید به مشتریان اعلام وجود كنید.

شما سایتی پرمحتوا دارید كه خود همین نكته در كنار بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو، می تواند بازدیدكننده بسیاری برای شما به ارمغان آورد. اما نباید تنها به همین مورد بسنده كنید كه داشتن بك لینكهای مناسب از دیگر سایتها یا وبلاگها، به خودی خود، بازدیدكننده خوبی برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین تبلیغات بنری هم راه مناسبی جهت دریافت بازدیدكننده است.

موضوع سایت خود را در نظر داشته و با توجه به آن، در جوامع مجازی و فرومها فعالیت كنید. قطعاً افرادی كه به دنبال آن موضوع باشند، سایت پرمحتوای شما را از دست نخواهند داد.

به یاد داشته باشید كه هر چقدر تبلیغ كنید و بر غنای مطالب سایت بیافزایید، كم است و باید به طور مداوم  این كار را ادامه دهید.

همچنین به شما توصیه میکنم مقالات تبلیغات و بازاریابی موجود در سایت را مطالعه کنید

 البته یك روش جالب افزایش بازدید كننده، استفاده از سایتهای ترافیك اكسچینج است: این سایتها دو حالت دستی و اتوماتیك دارند. در حالت دستی، یك نفر به از سایت شما كه در یك سایت واسط ثبت شده است، بازدید می كند و در برابر دیگران هم از سایت او كه در همان سایت واسط به ثبت رسیده، بازدید انجام می دهند. هر بازدید امتیازی دارد كه برابر با همان امتیازات از سایت بازدیدكننده بازدید به عمل می آید. پس به ازای هر بازدید، بازدیدی یا بازدیدهایی از سایت شما صورت خواهد گرفت و این یعنی ترافیك اكسچینج دستی. (manuel traffic exchange)
در حالت اتوماتیك، شما وارد سایت واسط شده و شروع به بازدید سایتها می كنید البته نیازی نیست به صورت دستی این كار را انجام دهید كه خود سیستم تنها با یك كلیك از سوی شما شروع به بازدید از سایتهای ثبت شده در سیستم می كند و در برابر تعداد بازدیدها و احتمالاً با توجه به امتیازی كه شما بدست می آورید از بازدید سایتها، از سایت شما هم بازدید اتوماتیك صورت میگیرد البته از كامپیوترهای دیگر اعضای سیستم.


خب این هم بازدید كننده؛ تا اینجا تمام چیزهایی كه برای شروع لازم داشتید را فرا گرفتید. برای ادامه راه حتماً بخشهای مختلف سایت مخصوصاً بخشهای مختلف آموزش روشهای كسب درآمد از اینترنت را بررسی كنید.
این مجموعه آموزش به پایان رسید و منتظر بقیه آموزشات باشید


http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/help.jpgشما می توانید سوالات و مشکلات خود را به وسیله سیستم های ارتباطی زیر در میان گذارید...

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایمیل : A.bafande@gmail.com

      http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایدی : Myfaads@yahoo.com

            http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgشماره تماس : 10 28 955 935 98+


اس ام اس بازدید : 41 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

راه اندازی كسب و كار اینترنتی در ایران - گام سوم


در دو گام نخست فراگرفتیم كه چگونه سایت یا وبلاگی در زمینه موضوع مورد علاقه خود داشته باشیم؛ در این مقاله می خواهیم ببینیم كه چطور داشتن چنین سایتی می تواند برای ما درآمدزا باشد؟

روشهای كسب درآمد از سایت یا وبلاگ

روشهای كسب درآمد از سایت، بسیار متنوع بوده و نمی توان هیچ محدودیتی برای آن قائل شد. اما جهت سهولت می توانید دسته بندیهای زیر را در نظر بگیرید.


كسب درآمد از طریق affiliate marketing یا همكاری در فروش

در این روش كسب درآمد اینترنتی، شما به عنوان دارنده ی سایت یا وبلاگ، می توانید محصول مرتبط با موضوع سایت خود را تبلیغ كرده و بدون نیاز به هیچگونه دخالتی در امور نگهداری، بسته بندی، ارسال و تسویه حساب با مشتری، سود خوبی حاصل كنید.

با توجه به نكات ذكر شده در مقاله ی فوق،سیستم های همکاری در فروش زیادی در این سایت معرفی شده که شما نی توانید آنها را در بلوک سمت چپ مشاهده کنید و بهترین سیستم ها را انتخاب کنید و همکاری خودتون رو با اونها شروع کنید

فرض میكنیم شما در سیستم همكاری در فروش پایگان عضو شده اید و سایتتان هم درباره لاغری و تناسب اندام است. با این حساب می توانید محصولاتی مانند میخواهم لاغر بمانم یا بدنساز همراه را در سایتتان بگذارید

بدون شك، همكاری در فروش یكی از بهترین روشها برای كسب درآمد از اینترنت و كار در منزل است.

 

كسب درآمد از طریق فروش محصولات خودتان

این روش می تواند سود بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد هرچند كه زحمت بیشتری هم دارد. می توانید با توجه به موضوع سایتتان كه از موضوعات مورد پسندتان بود، مبادرت به تولید محصولاتی نمایید كه در ارتباط با محصولات سایت هستند و با فروش آنها روی سایتتان، به كسب درآمد بپردازید. برای مثال می توانید برای سایتی كه درباره نگهداری از حیوانات خانگی است، سی دی هایی تولید كنید كه در آن نحوه نگهداری از نژادهای مختلف سگ معرفی شده است، مثلاً سی دی بهترین روشهای كار در منزل با همین ایده تولید شده است (محصولی مرتبط با موضوع سایت). یا شاید سایتتان درباره موسیقی باشد؛ در این حالت می توانید سی دی آموزش گیتار یا ویالن بسازید و آن را روی سایت خود به فروش برسانید. حتی می توانید درباره موضع سایت خود، كتابی بنویسید و آن را بفروشید! یك راه دیگر: موضوع مورد علاقه شما، احتمالاً باعث شده تا وسائلی در ارتباط با آن خریداری كنید، مثلاً گیتار بخرید یا یك سری كتاب در زمینه فلسفه. می توانید همین اجناس دست دوم خود را نیز روی سایتتان بفروشید.

هر نوع كالایی كه قصد فروشش را بكنید، برای این روش تفاوتی ایجاد نمیكند و به هر حال با فروش محصولات خودتان، سود بسیار خوبی در انتظارتان است. اما فراموش نكنید كه سود بیشتر تلاش بیشتر هم میخواهد.

كسب درآمد از طریق سیستمهای كلیكی (پرداخت در برابر كلیك: PPC)

منظور، قراردادن كدهای تبلیغاتی سایتهایی است كه به این منظور ایجاد شده اند كه در زبان فارسی معروف ترین و معتبرترین آنها، اكسین ادز است. البته مطمئناً هیچ سیستم پرداخت در برابر كلیكی به اندازه گوگل ادسِنس شهرت و اعتبار ندارد.اگر سایتی (یا وبلاگی) به زبان انگلیسی دارید، سعی كنید حتماً از گوگل ادسِنس استفاده كنید و اگر سایت یا وبلاگ شما به زبان فارسی است، باید قالب ابتدایی آن به یكی از زبانهای مورد تأیید گوگل باشد تا بتوانید از تبلیغات آن در سایت خود بهره بگیرید.

مشكل بزرگ سایتهای تبلیغات كلیكی فارسی این است كه در این سایتها تنوع تبلیغات بسیار پایین بوده نیز تبلیغات مرتبط با موضوع سایت خود را به ندرت می توانیم بیابیم؛ حال آنكه سیستمهایی چون گوگل ادسِنس، در هر صفحه وب تنها تبلیغاتی را نمایش می دهند كه با موضوع آن صفحه ارتباط كامل داشته باشند. به هر حال با همین سیستمهای تبلیغاتی هم می توان درآمدزایی كرد.

كسب درآمد از طریق مولتی لول ماركتینگ (نتورك ماركتینگ)

یكی از بزرگترین بیزینسهای قرن 21. 

نتورك ماركتینگ یا مولتی لول ماركتینگ، بیزینسی است با 70 سال سابقه كه متأسفانه در داخل ایران، خیلی به ندرت دیده شده است كه از اینترنت در جهت پیشبرد آن بهره گرفته شود. شما با توجه به موضوع سایتتان، می توانید با شركتهای نتورك ماركتینگ كه محصولات مرتبط ارائه می كنند، قرارداد بسته و از طریق سایت خود، مبادرت به فروش محصولات و ساختن شبكه فروش خود كنید. برای مثال اگر درباره دومین و خدمات وب هاستینگ مینویسید، می توانید در website.ws عضو شده، دومین خود را خریداری كرده و سپس دومینهای آن را بفروشید. یا SFI و یا بسیاری شركتهای دیگر. البته این دو مورد از بهترینها به شمار میروند.

خب تا اینجا سایت خود را راه اندازی كردیم و آن را برای كسب درآمد سفارش نمودیم. در مقاله بعدی یاد میگیریم كه چطور برای سایت خود بازدید كننده جذب كنیم.



http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/help.jpgشما می توانید سوالات و مشکلات خود را به وسیله سیستم های ارتباطی زیر در میان گذارید...

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایمیل : A.bafande@gmail.com

      http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایدی : Myfaads@yahoo.com

            http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgشماره تماس : 10 28 955 935 98+


اس ام اس بازدید : 62 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
راه اندازی كسب و كار اینترنتی در ایران - گام دوم

مقاله راه اندازی كسب و كار اینترنتی در ایران - گام نخست تصمیم خود مبنی بر كار روی یكی از موضوعات مورد علاقه مان را اتخاذ كردیم. با این حساب الآن میدونیم كه میخوایم در مورد چی بنویسیم. اما نوشتن و آماده كردن مباحث یك بحث است و داشتن جایی برای انتشار آنها روی اینترنت بحثی دیگر. برای انتشار مطالب خود روی اینترنت، دو راه داریم: 1. آماده سازی سایت. 2. آماده سازی وبلاگ


1. راه اندازی سایت

سایت به دلیل بازتر بودن دست هنگام كار كردن با آن، مناسب تر به نظر می آید. اما یك مسأله وجود دارد: برای داشتن سایت باید هزینه كرد و این كمی قضیه را پیچیده میكند. البته می توان بدون هیچ هزینه ای هم سایت داشت. اما چطور؟ با استفاده از بسته های مولتی مدیا (چند رسانه ای) آموزش طراحی سایت. این بسته ها به شما آموزش می دهند كه چگونه در كمترین زمان ممكن وب سایت خود را طراحی كرده و آن را در سطح اینترنت منتشر كنید. در زیر چند نمونه از بهترین انواع این بسته ها را می بیند:

البته اگر می توانید از پس هزینه های طراحی سایت برآیید، دیگر نیازی به تهیه این بسته ها نداشته و می توانید هزینه طراحی سایت خود را به یك شركت طراحی سایت پرداخت كرده و سایت خود را آماده تحویل بگیرید.

  1. آموزش تصویری ساخت سایت (فروشگاه اینترنتی)+ نرم افزار
  2. آموزش جامع و حرفه‌ای طراحی وب سایت
  3. طراحی گام به گام فروشگاه پیشرفته
  4. طراحی سایت در منزل
  5. طراحی صفحات وب با Dreamweaver CS4

2. آماده سازی وبلاگ

وبلاگ به دلیل رایگان بودن راه اندازی، انتخاب خوبی به شمار می رود. سرویس دهنده های وبلاگ بسیاری وجود دارند كه 4 مورد زیر بهترین ها هستند (البته به نظر من):

  1. www.blogfa.com
  2. www.blogger.com
  3. www.persianblog.ir
  4. www.wordpress.com

این چهار سرویس دهنده مخصوصاً دومی و چهارمی، در نوع خود بهترین ها هستند و توصیه من برای دوستانی كه قصد راه اندازی وبلاگ دارند، این است كه یا از blogger استفاه كنند و یا از wordpress.

انتخاب نام دومین (دامنه: آدرس سایت) یا وبلاگ

منظور همان آدرسی است كه با تایپ آن در نوار آدرس مرورگرمان، سایت یا وبلاگ خود را باز می كنیم. در زمان انتخاب نام دومین خود باید به موضوع سایت توجه داشته باشیم؛ آدرس دومین یا وبلاگ باید طوری باشد كه به موضوع سایت یا وبلاگ اشاره كند. البته این نكته زمانی اهمیت می یابد كه مطالب خود را به زبان انگلیسی منتشر كنیم. با این حساب وقتی سایتی انگلیسی درباره ی پوست (skin) داریم، آدرسی مثل www.84edu.net آدرس مناسبی به شمار نمی رود و مثلاً www.skin.net به آن ارجحیت دارد. البته وقتی میخواهیم نامی برای دومین خود انتخاب كنیم، احتمال اینكه آن نام و دومین قبلاً خریداری شده باشد بسیار بالاست. اینجاست كه باید با استفاده از اطلاعات خود، دومینی خریداری كنیم كه باز هم با موضوع سایت ما ارتباط داشته باشد مثلاً skincaretips.net و آن قدر جستجو كنیم تا دومینی مناسب به دست آوریم. دقیقاً همین كار باید در مورد وبلاگ هم انجام شود. یعنی چه برای سایت و چه برای وبلاگ، باید از كلمه كلیدی اصلی خود در آدرس آنها، استفاده كنیم. البته باز هم تكرار میكنم كه این عمل فقط برای سایتهای انگلیسی لازم است.

اما در مورد سایتها و وبلاگهای فارسی: نام را طوری انتخاب كنید كه به راحتی در ذهن باقی بماند و به خاطر سپردن آن برای كاربر آسان باشد.

انتخاب كلمه كلیدی مناسب برای سایت

در این مورد مقاله ای كامل در بخش آموزش رایگان كسب درآمد از اینترنت  قرار دارد.

اما نكته ای بسیار مهم: اگر سایت شما به زبان انگلیسی است، حتماً و حتماً و حتماً از كلمه یا عبارت كلیدی اصلی خود در دومینتان استفاده كنید. مثلاً اگر عبارت كلیدی skin care tips for athletes را انتخاب كرده اید، سعی كنید نام دومین انتخابیتان شامل این عبارت باشد یعنی مثلاً نام skin-care-tips.net یا skincaretipsforathletes.net را برگزینید.

معرفی سایت یا وبلاگ به موتورهای جستجو

تا اینجا محلی برای انتشار مطالب خود در زمینه موضوع مورد علاقه تان در سطح اینترنت برای خود فراهم كردیم. اما این به تنهایی كافی نیست. باید افراد به سایت شما مراجعه كرده و از خدمات یا محصولات معرفی شده توسط شما استفاده كنند تا شما درآمد داشته باشید. افراد برای حضور در سایت، باید آن را پیدا كنند. بزرگترین منبع و البته مفیدترین آها برای یك سایت، موتورهای جستجو است. دلیل آن هم كاملاً مشخص است: افرادی كه به دنبال جستجوی موضوعی خاص به سایت شما می رسند، در واقع پتانسیل بسیار بالایی در استفاده از خدمات و محصولات ارائه شده توسط شما دارند چرا كه این محصولات كاملاً مرتبط با موضوع مورد نظر آنها (بازدید كنندگان) می باشد.

به همین دلیل است كه موتورهای جستجو و جایگاه و رتبه ی سایت در آنها، اهمیت بسیار بالایی دارد. با این حساب، باید برنامه ای خاص برای معرفی و ارتقاء سایت خود در موتورهای جستجو داشته باشید. جهت معرفی سایت خود به سه تا از معروف ترین موتورهای جستجو، از لینكهای زیر استفاده كنید:

  1. معرفی سایت به موتور جستجو گوگل:
    در قسمت url آدرس صفحه ای كه میخواهید معرفی كنید را بنویسید (صفحه اصلی را وارد كنید بهتر است)، در قسمت comment توضیخی مختصر از آدرسی كه وارد كردید را اضافه كنید و كد عكس را هم در كادر مربوطه وارد كنید. سپس add url را كلیك نمایید.
    معرفی سایت به موتور جستجوی یاهو:
    گزینه submit a website or webpage را انتخاب كنید و آدرس كامل سایت یا وبلاگ خود را با پیشوند http وارد نمایید. سپس باید با آی دی خود وارد شوید و در صفحه بعدی پیغام ثبت موفقیت آمیز را مشاهده نمایید.
    معرفی سایت به موتور جستجوی ام اس ان (MSN):
    كد درون عكس را در كادر مربوطه وارد كرده و در قسمت type the url of your homepage آدرس صفحه اصلی سایت یا وبلاگ خود را بنویسید. در پایان submit url را كلیك كنید.

اما این روش شاید ماهها زمان ببرد تا سایت شما توسط موتورهای جستجوی بزرگی مانند این سه مورد، ایندكس (فهرست) شود. مسلماً همه ما به دنبال این هستیم كه در حداقل زمان، سایت خود را در موتورهای جستجو ببینیم. به این منظور یك روش بسیار ساده وجود دارد: لینك.

روباتهای موتورهای جستجو با دیدن لینك سایت شما، آن را دنبال كرده و به سایتتان می رسند و آ‹ را ایندكس می كنند. پس سریع ترین راه برای ایندكس شدن توسط موتورهای جستجو، این است كه لینك سایت یا وبلاگ خود را در یك سایت یا وبلاگ پربازدید قرار دهید. راههای مختلفی برای قرار دادن لینك خود در چنین سایتهایی وجود دارد:

  1. تماس با مدیر سایت مقصد و دادن درخواست تبادل لینك.
  2. نوشتن مقاله ای مرتبط با موضوع سایت یا وبلاگ خود و درج آن در یكی از سایتهای مرتبط به همراه لینك سایت خود.
  3. نوشتن مقاله در زمینه موضوع سایت و درج آن در سایتهای آگهی رایگان نیز سایتهای مخصوص درج مقاله به همراه لینك.
  4. درج لینك سایت در یكی از سایتهای پربازدید در قبال پرداخت پول.

با این روش، سایت شما بسیار سریع تر از حالت عادی ایندكس شده و در نتایج جستجو ظاهر میشود.

خب تا اینجا سایتی در زمینه موضوع مورد علاقه خود راه اندازی كردیم، در گام بعدی خواهیم آموخت كه از چه راهی از این سایت پول در بیاوریم.


http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/help.jpgشما می توانید سوالات و مشکلات خود را به وسیله سیستم های ارتباطی زیر در میان گذارید...

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایمیل : A.bafande@gmail.com

      http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایدی : Myfaads@yahoo.com

            http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgشماره تماس : 10 28 955 935 98+


اس ام اس بازدید : 41 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
راه اندازی كسب و كار اینترنتی در ایران - گام اول

در پی علایق خود باشید

به عنوان نخستین قدم در راه اندازی كسب و كار اینترنتی، باید علایق خود را بیابیم. باید ببینیم چه موضوعات كاری در زندگی ما وجود دارد كه واقعاً به آنها علاقه مندیم و دوست داریم درباره آنها تحقیق كرده و چیزی بنویسیم. مهمترین دلیل برای این كار این است كه مسیری كه قصد حركت در آن را داریم یعنی راه اندازی كسب و كار اینترنتی، به هیچ وجه مسیری هموار و راحت نیست و قطعاً با مسائل و مشكلات مختلفی در طول راه برخورد خواهیم كرد.

اگر در حال كار روی موضوعی باشیم كه صرفاً به خاطر اینكه حدس میزنیم مخاطب زیادی دارد؛ انتخاب شده است، دیری نخواهید پایید كه همین مشكلات بین راه، ما را از ادامه مسیر باز می دارد. چرا كه موضوع مورد فعالیت ما، چیزی نیست كه واقعاً علاقه ای به آن داشته باشیم پس رها كردن آن بسیار آسان است و این یعنی برداشتن یك گام به عقب... .

به همین دلیل انتخاب موضوع مورد علاقه شما، گامی كلیدی در شروع كسب درآمد از اینترنت است. توجه داشته باشید هرچقدر هم كه موضوع انتخابی شما خاص باشد، باز هم هستند افرادی كه در پی آن باشند. پس فقط به این نكته دقت نمایید كه كار را با علائق خود شروع كنید. اما سئوال مهم: چطور علایق خود را بیابیم؟

یافتن علایق كاری

مسلماً موضوعات مورد علاقه برای هر شخص بی شمار است. اما برای ساختن كسب و كار اینترنتی و رسیدن به درآمد اینترنتی باید روی اصلی ترین موضوع مورد علاقه خود كار كنیم. اما چطور می توان این اصلی ترین را پیدا كرد؟ برای این كار پیشنهاد میكنم اینگونه عمل كنید: كاغذی برداشته و تك تك موضوعات مورد علاقه خود را بر آن بنویسید. روی آنچه می نویسید خوب فكر كنید و ببینید مثلاً اگر امروز آخرین روز زندگی شما باشد، به كدام یك می پرداختید؟ جواب این سئوال موضوع اصلی مورد علاقه شماست.

برای مثال نتیجه افكار من را در نظر بگیرید (البته فقط برای مثال):

* نویسندگی

*اینترنت

* پول

* اقتصاد

* تحقیق درباره كسب و كارهای اینترنتی

* فوتبال

* لپ تاپ

* كتاب

* برنامه نویسی

* طراحی

خوب فرض می كنیم امروز آخرین روزی است كه می توانم زندگی كنم، من بدون شك به دنبال تحقیق درباره كسب و كارهای اینترنتی میرفتم. پس این موضوع، علاقه ی اصلی من است. با این حساب می دانم كه از این به بعد باید مطالبی درباره كسب درآمد از اینترنت و درآمد اینترنتی بنویسم.

چرا تمركز روی یكی از علایق؟

در قسمت قبل متوجه شدید كه عرض كردم روی یكی از موضوعات مورد علاقه خود تمركز كنید و درباره آن بنویسید اما چرا؟ مطلب مهم در این زمینه این است كه مثلاً فردی كه به دنبال كسب اطلاعات درباره كسب و كارهای اینترنتی به سایت من می رسد، مطمئناً دوست ندارد در مورد پوست مطلبی مطالعه كند. یعنی اولین دلیل برای این كار، توجه به بازدید كننده و نیاز اوست. اگر بازدید كننده وارد سایتی شود كه در مورد هر موضوعی اندك اطلاعاتی داده بهتر است یا اینكه وارد سایتی شود كه درباره موضوع مدنظر وی، اطلاعات كامل و جامعی ارائه كرده؟ در كدام حالت، احتمال بازگشت بازدیدكننده وجود دارد؟ من كه فكر میكنم در حالت دوم (و البته تجربه هم این مطلب را ثابت كرده است).

آماده كردن ابزار كار

خب تا اینجا فهمیدیم كه میخوایم در مورد چه چیزی بنویسیم. اما حالا باید ابزار كار خودمون رو آماده كنیم تا نوشته هارو به فضای اینترنت منتقل كنیم. اولین چیزی كه لازم داریم، كامپیوتر و اتصال اینترنت است. خب شما كه مشغول مطالعه این مقاله هستید یعنی این دو مورد را دارید. حالا یا از كافی نت یا هم داخل منزل. به هر حال، پیشنهاد میكنم برای صرفه جویی در هزینه های اینترنت و تلفن، حتماً از اینترنت ای دی اس ال استفاده كنید. و البته اگر در منزل كامپیوتر ندارید، نیازی به تهیه یك سیستم حرفه ای نیست، یك سیستم معمولی هم كار شما را راه می اندازد. البته كافی نت هم اگر هزینه زیادی نداشته باشد، كافی است.

بسیار عالی، تا اینجا گام اول را به خوبی كامل كردیم، حالا زمان رفتن سرغ گام بعدی است. جایی كه یاد میگیرم محلی مناسب در سطح  اینترنت برای خود دست و پا كرده و مطالب تهیه شده درباره موضوع مورد علاقه مان را در آن قرار دهیم.

(توجه داشته باشید كه رعایت تك تك نكات برای موفقیت الزامی است و البته كه موفقیت، صبر لازم دارد. پس صبور باشید.)

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/help.jpgشما می توانید سوالات و مشکلات خود را به وسیله سیستم های ارتباطی زیر در میان گذارید...

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایمیل : A.bafande@gmail.com

      http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایدی : Myfaads@yahoo.com

            http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgشماره تماس : 10 28 955 935 98+

اس ام اس بازدید : 52 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش كسب درآمد از اینترنت-آموزش های اولیه

روشهای مختلفی برای پول در آوردن در اینترنت وجود دارد که بعضی از آنها به تخصصهای خاص و برخی دیگر به سرمایه و امکانات نیاز دارد ولی روشهایی نیز وجود دارد که به تخصص و سرمایه و امکانات نیاز ندارد ما در اینجا روشی را آموزش میدهیم که برای به کار گیری آن فقط به یك دستگاه كامپیوتر که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد نیاز دارد و کاربرانی که کار با ویندوز را بدانند میتوانند از این روش برای کسب درآمد استفاده نمایند.

 

کسب درآمد در این روش نامحدود است و میزان آن بستگی به میزان تلاش و کوشش شما دارد و در صورتی که شما روزی بین یك تا دو ساعت در این راه تلاش نمایید میتوانید درآمدتان را به چند صد دلار در ماه برسانید.

 

البته در این کار نیز به مانند هر کار دیگر در همان روزهای اول پولی دریافت نخواهید کرد و برای دریافت اولین پول چند روز یا چند هفته باید تلاش نمایید ولی یكی از مزیتهای این کار افزایش تصاعدی درآمد میباشد که بعد از چند ماه کار کردن درآمد شما نیز چند برابر خواهد شد و به صدها هزار تومان خواهد رسید.

 

 

یكی از مزیتهای این روش این است كه هیچ پولی از كشور خارج نمیشود بلكه همیشه پول به صورت ارز از خارج وارد كشور میشود. این پول از طرف شركتها و سایتهای خارجی به حسابتان واریز میشودو چون شما هیچ پولی را بابت سرمایه گذاری اولیه خرج نمیكنید, بنابراین احتمال برشكست شدن و بدهكار شدن شما در این كار برابر صفر است.


تشریح کار :

 

 

 همانطور که میدانید بازاریابی و تبلیغات  در دنیا تبدیل به یك صنعت شده و یكی از پردرآمدترین شغلهای دنیا شغل بازاریابی میباشد کل کاری که  شما در این روش باید انجام دهید نگاه کردن به تبلیغات و همچنین معرفی این کار به دیگران خواهد بود آیا کاری ساده تر از این در دنیا سراغ دارید؟

 در این روش به ازای هر E mail   که برای شما ارسال میشود پول به حسابتان واریز میشود و به ازای رفتن به سایتهای پیشنهادی نیز  پول دریافت خواهید کرد و در صورت جواب دادن به پرسشهایی که آدرس جوابش نیز مشخص است چند دلار دریافت خواهید کرد و حتی با عضویت در برخی سایتها میتوانید صدها هزار تومان پول بگیرید و برای افزایش درآمد خود تنها کاری که باید بكنید این است دوستانتان را به عضوبت در ابن سابتها ترغیب نمایید و درآمدتان را چند برابر كنید . به همین سادگی!!!

 

 

ما در اینجا مقدمه ای از اصول و روشهای تجارت الكترونیك (برگرفته از بارثاوا)را كه در سراسر دنیا افراد بسیاری با استفاده از آن به درآمدهای افسانه ای رسیده اند را آورده ایم. ولی برای عملی كردن تجارت الكترونیك شما نیاز به دانستن اطلاعات بیشتری دارید كه در آینده این اطلاعات به شما عرضه خواهد شد.

شرایط ومزایا:

شما بایستی برای موفقیت در كارتان موارد امنیتی زیر را رعایت نمایید. یكی از این موارد نصب ویروس یاب و ویروس كش است كه باعث جلوگیری از نفوذ ویروس به كامپیوترتان میشود. مورد دیگر مخفی نگه داشتن رمزها و پسوردهای عضویتتان از دید دیگران و نگه داری آنها در محل امن میباشد. در ضمن شما میبایست از پاك كردن كوكیهای ویندوزتان و یا عوض كردن ویندوزتان بپرهیزید.

 ·         وقت از شما - پول از آنها

 ·         فقط با کمی همت پولدار شوید

 ·         فقط وارد سایت شوید و ساعتی 600 تومان بگیرید

 ·         بازی كنید و پول پارو كنید

 ·         به پرسش پاسخ دهید و 2 دلار بگیرید (1600 تومان)

 ·         پولدار شدن به روش آسان

 ·         خرید كنید و جایزه بگیرید

 ·         كلیك كنید و چند سنت بگیرید

 ·         عضو شوید شاید برنده خوش شانس 7000 دلاری شما باشید

 ·         با کمک دوستانتان عضو گیری كنید تا درآمدتان چند برابر شود

 ·         خودتان رئیس خودتان باشید

 ·         هر چه زودتر به آرزوهایتان برسید


 مرحله اول:ایجاد پست الکترونیکی

آموزش پست الكترونیك E mail

 

 برای موفقیت باید روش ارسال و دریافت پست الكترونیك را بدانید و برای خود یك E mail  داشته باشید لطفا بر روی لینك زیر كلیك نمایید.

 

 Outlook express:تنظیمات اولیه:

 

برای استفاده از Outlook شما ابتدا باید یك یا چند Account برای كاربران مختلف تعریف كنید. برای اینكار از منوی tools گزینه Accounts را انتخاب كنید.در صفحه ظاهر شده از بالای صفحه برچسب Mail را انتخاب كنید و سپس روی دكمه Add كلیك كرده و گزینه Mail را انتخاب كنید در صفحه جدید , ابتدا نام Mail را وارد كنید.سپس بر روی دكمه Next كلیك كنید.در صفحه بعدی آدرس E-mail خودتان را وارد كنید. بعنوان مثال:

ib_momeni@noavar.com

 سپس بر روی دكمه Next كلیك كنبد. در صفحه بعد در قسمت My incoming mail server is a گزینه pop3 را انتخاب كنید.

 در قسمت Incoming mail (POP3,IMAP or HTTP) server نام POP3 آدرس E-mail كه در صفحه قبل وارد كردید وارد كنید. اگر این آدرس را نمیدانید میتوانید آنرا از قسمت Help سایتی كه به شما E-mail داده آنرا پیداكنید.بعنوان مثال اگرآدرس E-mail شماib_momeni@noavar.com است , میتوانید با ورود به سایت www.noavar.com در قسمت Help آدرس POP3 آدرس E-mail تان را پیدا كنید. بهر حال برای مثال ما آدرس noavar.com(در این سرویس آدرس popهمین است)  را در نظر میگیریم. در قسمت Outgoing mail server هم آدرس SMTP سایت مذكور را مینویسیم. مثلاnoavar.com سپس بر روی دكمه Next كلیك میكنیم.در قسمت بعدی , شما باید نام Account و یك كلمه عبور برای آن در نظر بگیرید. نام Account بطور پیش فرض ذز نظر گرفته شده است. در قسمت Password كلمه عبور E-mail را تایپ كنید.

شما هر بار كه برای فرستادن یا دریافت یك نامه اقدام میكنید , این كلمه از شما خواسته میشود. برای جلوگیری از این عمل در مربع كوچك گزینه Remember password یك بار كلیك كنید تا علامت تایید درآن ظاهر شود.

پس از اتمام این عملیات روی دكمه Next و سپس Finish كلیك كنید. حال شما دارای یك Account هستید. برای معرفی سایر Accountها مراحل فوق را تكرار كنید.

 فرستادن یك نامه:

برای فرستادن یك نامه جدید مراحل زیر را دنبال كنید:

ابتدا در صفحه اصلی روی دكمه Create Mail كلیك كنید. در پنجره باز شده در قسمت To: آدرس E-mail طرف دریافت كننده را وارد كنید. در قسمت Subject عنوان نامه را بنویسید ( این قسمت الزامی است ).

در قسمت بعدی شما میتوانید متن نامه خود را تایپ كنید. در صورتی كه میخواهید همراه با نامه یك فایل را هم برای طرف مقابل ارسال كنید باید آن را ضمیمه نامه خود كنید. برای اینكار روی دكمه Attach كه با یك عكس سنجاق كاغذ مشخص شده كلیك كنید. فایل یا فایلهایی را كه میخواهید ضمیمه كنید انتخاب كنید. سپس روی دكمه Ok كلیك كنید. پس از اتمام این عملیات روی دكمه Send كلیك كنید. در صورتی كه شما به اینترنت متصل باشید , نامه بلافاصله فرستاده خواهد شد. در غیر اینصورت نامه شما در پوشه ای بنام Outbox قرار خواهد گرفت.

 در اینصورت شما میتوانید در هر زمان كه خواستید نامه را بفرستید. روش اینكار را بعدا میگوییم.

 دریافت یك نامه:

در زمانی كه كسی یك نامه برای شما میفرستد , اگر شما به اینترنت متصل باشید بلافاصله در Outlook یك پیغام مبنی بر دریافت نامه جدید ظاهر میشود. در صورتی كه به اینترنت اتصال نداشته باشید , نامه موقتا به یك فضای تخصیص داده شده بشما در Server قرار میگیرد تا زمانی كه شما آنرا دریافت كنید و یا حذف كنید. برای آنكه ببینید برای شما نامه ای آمده یا نه كافیست روی دكمه Send/recv كلیك كنید.

 با اینكار یك صفحه جدید باز میشود كه نشان دهنده عملیاتی مثل دریافت نامه های شما از Server , ارسال نامه هایی كه در Outbox شما وجود دارد و ...  صورت میگیرد. منتظر بمانید تا این عملیات تمام شود. ( زمان اتمام این عملیات به تعداد نامه ها و حجم آنها بستگی دارد. ) پس از اتمام چنانچه شما نامه جدیدی داشته باشید, در پوشه Inbox تان تعداد نامه های جدیدی كه رسیده است نشان داده میشود. برای خواندن نامه ها كافیست روی آن دو بار كلیك كنید.

 پاسخ به یك نامه:

برای پاسخ دادن به یك نامه پس از باز كردن آن نامه روی دكمه Reply كلیك كنید.

یك پنجره جدید باز میشود كه مشابه پنجره فرستادن نامه جدید است. با این تفاوت كه نام دریافت كننده و Subject و یك نسخه از نامه ای كه بشما فرستاده شده در آن قرار دارد. پس از وارد كردن متن نامه دكمه Send را كلیك كنید تا نامه فرستاده شود.

مرحله دوم:افتتاح حساب بانکی

اولین کار برای کسب درآمد در اینترنت باز کردن یك حساب ارزی الكترونیكی است که اصطلاحا به آن e-currency میگویند.

e-currency های زیادی در اینترنت وجود دارند که اولین و به نظر من بهترین آنها e-gold است.اما به دلیل تحریم ایران توسط

 ایگلد,بهترین گزینه بعدی moneybookers می باشد و برای افتتاح حساب کافیست به سایت مانی بوکرز رفته وآدرس ایمیلتان را

واد کرده منتظر یک پیام از مانی بوکرز باشیدسعی کنید ایمیل واقعی تان رابنویسیدچون ورود شما به حسابتان از طریق آن

 امکان پذیر است بعداز رسیدن پیام روی لینکی که به ایمل شما فرستاده کلیک کنید و مراحل گفته شده در سایت را پی بگیرید


http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/help.jpgشما می توانید سوالات و مشکلات خود را به وسیله سیستم های ارتباطی زیر در میان گذارید...

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایمیل : A.bafande@gmail.com

      http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایدی : Myfaads@yahoo.com

            http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgشماره تماس : 10 28 955 935 98+


اس ام اس بازدید : 76 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

انواع روشهای کسب درآمد اینترنتی

1.                                                                                 PTC

2.     PTR

3.     Surf

4.     PTS

5.     Offer

 

1.PTC :

PTC مخفف (pay to click) به معنی پرداخت برای کلیک کردن است . در این روش شما با کلیک کردن روی سایت های مشخص و بازدید کردن از آنها به مدت کوتاهی مبلغی دریافت می کنید.


 PTR.2:

PTR مخفف (pay to read) به معنی پرداخت برای خواندن است . در این روش شما ایمیل هایی دریافت میکنید که درون آنها آدرس سایتهایی(URL) وجود دارد که مانند روش PTC با آنها برخورد میکنیم .

 

3.Surf :

در این روش ما بر روی URL موجود در این بخش کلیک میکنیم در صفحه باز شده سایتهایی که جنبه تبلیغی دارند به تناوب نشان داده میشوند و این بازدید با پرداخت مبلغی به شما همراه است.

 

4.PTS :

در این روش شما با ثبت نام در سایتهای مشخص شده پول دریافت میکنید .

 

5.Offer :

در این روش شما با دانلود کردن toolbar مخصوص و ثبت نام کردن از طریق آن در سایهای موجود پول دریافت میکنید .

 

 

نکته : روشهای 1,2,3 پو ل پرداختی ناچیزی دارند و پس از انجام آنها بلافاصله پول آنها پرداخت میشود .

 

نکته : روشهای 4,5 پول پرداختی به مراتب بیشتری نسبت به سایر روشها دارند , مبلغ مشخص شده این دو روش پس از چند روز پرداخت میشود و همچنین در این دو روش با افزایش سابقه پول بیشتری بابت کار انجام داده شده میگیرید.

 

هر سایتی ممکن است یک یا همه روشها را داشته باشد.


http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/help.jpgشما می توانید سوالات و مشکلات خود را به وسیله سیستم های ارتباطی زیر در میان گذارید...

http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایمیل : A.bafande@gmail.com

      http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgایدی : Myfaads@yahoo.com

            http://myfanet.persiangig.com/tools%20pic/tick.jpgشماره تماس : 10 28 955 935 98+

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 205
  • بازدید کلی : 3,945